Caiet online. A scrie înseamnă a te citi pe tine

O spirala a degradarii? Numai la prima vedere (e simplu sa argumentezi ca in realitate lucrurile stau pe dos).

Sunt puncte (zice Dragos) care ar trebui atinse (la modul ideal) intr-o „recenzie” de carte facuta pe un blog. Asta pentru a aduce un plus de demers critic, pe langa simplul rezumat al cartii si verdictul „mi-a placut!” / „de citit!” / „NU!”.

Pana la urma cele 3 puncte frumos numerotate si bolduite pot fi insa suprapuse – imi pare imposibil de facut o demarcatie clara intre raportarea mea la viziunea autorului asupra lumii si perspectiva pe care mi-o fac despre carte sau ceea ce o sa vreau sa zic despre ea.

Si totusi, o astfel de grila poate fi cu siguranta o provocare. 🙂

 

 

Comments on: "Viziune, perspectiva, idee, impresie" (1)

  1. welcome!
    punctele mele nu sunt un nec plus ultra blogosferico-livresc, era doar o alta perspectiva.
    oricum, mersi de aprecieri!

Lasă un răspuns

Nor de etichete

