Caiet online. A scrie înseamnă a te citi pe tine

In a study published on Jan. 31 in The Proceedings of the National Academy of Sciences, researchers randomly assigned 120 healthy but sedentary men and women (average age mid-60s) to one of two exercise groups. One group walked around a track three times a week, building up to 40 minutes at a stretch; the other did a variety of less aerobic exercises, including yoga and resistance training with bands.

After a year, brain scans showed that among the walkers, the hippocampus had increased in volume by about 2 percent on average; in the others, it had declined by about 1.4 percent. Since such a decline is normal in older adults, “a 2 percent increase is fairly significant,” said the lead author, Kirk Erickson, a psychologist at the University of Pittsburgh. Both groups also improved on a test of spatial memory, but the walkers improved more.

De aici.

Anunțuri

Comments on: "Mersul pe jos ajută creierul" (2)

  1. Gata, m-am decis să fac cei vreo 9-10 km spre şi de la muncă pe jos :)) Oare dacă mă trezesc de la 5 ca să pot pune în aplicare decizia, nu are şi asta vreun efect asupra creierului?! :))

    Lăsând gluma la o parte, e interesant studiul şi arată încă o dată că mersul pe jos nu are decât efecte pozitive 🙂

  2. calauza said:

    Mi-a placut si titlul articolului original din New York Times: A Walk to Remember 😉

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Nor de etichete

%d blogeri au apreciat asta: