Caiet online. A scrie înseamnă a te citi pe tine

Mi-au plăcut unele răspunsuri, lucide și de bun simț („Lansările sînt eficiente în măsura în care deviază de la tiparul obişnuit: doi plicticoşi spun trei cuvinte despre carte, într-o librărie în care sînt patru oameni rătăciţi.”), altele însă m-au făcut să râd cu lacrimi („campaniile de promovare funcţionează cam atît cît bănuiam că se va întîmpla atunci cînd am aprobat includerea unui anumit volum în oferta editurii” sau „Marketingului de carte din România îi lipseşte în primul rînd piaţa. O piaţă de carte. […]  Din fericire, editurile autohtone nu au oprelişti în a prelua titlurile de pe piaţa internaţională, au autori de succes români, există chiar cîteva lanţuri de librării. Cu cititorii şi canalele de comunicare stăm mai rău.”)

Altfel spus, rezultatele sunt exact cele pe care le bănuim (și le bănuiți), iar motivul e simplu: n-avem cititori.

Găsiți aici întrebările lui Marius Chivu și răspunsurile câtorva edituri.

PS: Nu înțeleg interogația sub semnul căreia e publicată ancheta. „Vânzare cu orice preț?” Suntem oameni de cultură, a vinde cărți e de fapt un pic sub nivelul nostru, nu?

Anunțuri

Comments on: "Cum se vând cărțile" (1)

  1. dragosbutuzea said:

    io zic ca marketingului de carte din romania ii lipseste tocmai ideile de marketing, ce sa mai vorbesc de strategii sai lucruri complexe.

    iar internetul, se pare ca e un instrument in care unele departamente de mark. inca isi prind urechile.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Nor de etichete

%d blogeri au apreciat asta: