Caiet online. A scrie înseamnă a te citi pe tine

Sunt neliniștit, preocupat, măcinat de grija de a fi bun, așa cum mi se întâmplă ori de câte ori am spectacol. Nu mă gândesc decât la ăla care trebuie să iasă din mine, cel urât, bătrân și beteag pe deasupra de o boală care-l turtește. Oricât aș lupta cu toate astea care mă trag în jos, spre pământ, oricâtă strălucire disperată aș vrea să acumulez și s-o îndes în suflet, sugestionându-mă pozitiv, rămân urât și cocoșat, rămân un caraghios ridicol, un imbecil care câteodată se crede genial, când el nu-i decât un găinar de duzină. Așadar, îmi este ușor să interpretez nenorociți și nefericiți fiindcă fundamental, structural, sunt un astfel de om.

Valentin Uritescu, Așa sunt eu, prost (2011)

Lasă un răspuns

Nor de etichete

