Caiet online. A scrie înseamnă a te citi pe tine

Ea era în faţa mea, în picioare, la numai un pas de mine, linia gâtului era mângâiată tulburător de-o şuviţă blondă a părului revărsat pe spate. Am condus din privire linia aceea pe rotunjimea umerilor, i-am descoperit cu înfrigurare talia şi, continuând să-i cercetez făptura, care acum avea o realitate ce durea, mi-am dat seama cât e de înaltă şi de mlădie, picioarele lungi o înălţau până la fruntea mea şi mi-a venit în gând să-mi sprijin fruntea de tâmpla ei, lângă urechea stângă, parcă acolo descoperisem locul unei fericiri dincolo de orice închipuire, şi să-l sărut.

Mircea Horia Simionescu, Toxicologia (1983), ed. Humanitas, 2011, p. 162

Lasă un răspuns

Nor de etichete

