Caiet online. A scrie înseamnă a te citi pe tine

… Toţi scrieţi, tuna şi fulgera în tot acest timp domnul Cambreleng. Toţi consideraţi că aveţi ceva de spus, în loc, mai degrabă, să încercaţi să fiţi fericiţi. Nici unul dintre voi nu s-a gîndit o singură secundă că viaţa ar putea să fie sacrificată şi vieţii, nu numai literaturii. Arătaţi-mi un singur om care să spună… mi-am sacrificat viaţa pentru viaţă. Nu, toţi se sacrifică pentru altceva decît pentru viaţă. Cînd îi auzi pentru ce se sacrifică îmi vine să-i omor.

Matei Vișniec, Sindromul de panică în Orașul Luminilor (2009), Polirom, 2012

Comments on: "Cînd îi auzi pentru ce se sacrifică" (2)

  1. […] redă un citat genial din Sindromul de panică în Oraşul Luminilor de Matei Vişniec, una din cărţile mele preferate despre care am povestit mai multe […]

  2. […] redă un citat genial din Sindromul de panică în Oraşul Luminilor de Matei Vişniec, una din cărţile mele preferate despre care am povestit mai multe […]

Lasă un răspuns

Nor de etichete

